poniedziałek, 29 sierpnia 2016

#LBA

#LBA

Hej wszystkim. Słowem wstępu, zostałem nominowany do challeng'a który polega na udzieleniu odpowiedzi na pytania, zadane nam przez osobę, która nas nominowała. Ja dostałem nominację od Wiktora z kanału KFK Studio, na który serdecznie zapraszam i polecam. Teraz nadszedł czas na odpowiedzi.

  1. Jaki komiks przeczytałeś jako pierwszy?

Pierwszy komiks jaki przeczytałem, był to "Aliens vs. Predator" z "Dark Horse Comics", a wydanym w naszym kraju dzięki wydawnictwu "TM-Semic". Pamiętam, że po przeczytaniu "AvP" miałem przez kilka nocy koszmary związane z fabułą tego dzieła. Szkoda tylko że mój egzemplarz nie wrócił do mnie nigdy po tym, jak go pożyczyłem znajomemu. :/

  1. Z jakim komiksem wiążesz najlepsze wspomnienia?

Moje najlepsze wspomnienia są związane z kilkoma komiksami, więc trochę ciężko wybrać ten jeden, ale jak już muszę to zrobić, to stawiam na "Weapon – X" autorstwa Barrego Windsora-Smitha, opowiadająca o tym, jak Logan zdobył swój adamantowy szkielet wraz ze szponami. Jest to historia mroczna, przepełniona surowym klimatem, uświadamiająca, że w każdym z nas tak na prawdę drzemie dzika bestia.

  1. Kiedy zacząłeś czytać komiksy?

Swoją przygodę z komiksami zacząłem tak na prawdę zanim nauczyłem się czytać. Natomiast do ich czytania przystąpiłem w roku 1994 i był to wspomniany już "Aliens vs. Predator".

  1. Co zachęciło Cię do czytania komiksów?

Najbardziej to zachęciły mnie rysunki. Od zawsze pasjonowałem się rysunkami. Będąc pewnego razu u kuzyna, zobaczyłem jego rysunki. Pokazał mi skąd czerpie inspirację i tym samym odkryłem jego pokaźną kolekcję TM-Semiców w skrzyni. Można więc szczerze powiedzieć że tak naprawdę to kuzyn zachęcił mnie do czytania komiksów.

  1. Czy masz jakieś zainteresowania poza komiksem?

Muszę przyznać, że jakieś się znajdą. Są to między innymi, Gry Fabularne, gry komputerowe, tatuaże, rysowanie, oglądanie animacji, czytanie książek i fantastyka.
  1. Jakie jest Twoje ulubione uniwersum komiksowe?

Będąc szczerym, to nie posiadam raczej takowego. Kiedyś pewnie wybrałbym główne uniwersum Marvela, z racji że najwięcej komiksów z tego wydawnictwa przeczytałem, ale z czasem zaczęło mnie ono nieco męczyć. Obecnie skłaniał bym się do tak zwanego Kirkmanverse z wydawnictwa "Image Comics" w którym znajduje się "Niezwyciężony", nie mniej jednak, wolę nie posiadać żadnego ulubionego uniwersum, tak jest mi wygodniej.

  1. Do jakich serii sięgasz najczęściej?

Najczęściej w swoim życiu sięgałem do naszej rodzimej serii autorstwa Michała "Śledzia" Śledzińskiego pod tytułem "Osiedle Swoboda", oraz do "Maximum Carnage" mającym miejsce w "The Amazing Spider-Man". W przypadku "OS" jest tak ze względu, na bohaterów, którzy są tak naprawdę tacy, jak każdy z nas. Mają swoje problemy, jak np. podjęcie pracy, czy stawienie czoła bandzie dresów szukających rozruby. Jeśli natomiast chodzi o "MC", to sięgałem po tą serię ze względu na dwa symbionty które się tam pojawiały, no i dobrze zilustrowany(przynajmniej w większości numerów) komiks.

  1. Sięgasz do komiksów w innej formie niż papierowej?

Tak. Oprócz klasycznego wydania papierowego, sięgam też po wydania cyfrowe, które jak dla mnie czyta się szybciej i wygodniej. Nie mniej jednak nie porzuce nigdy kupowania wydań papierowym.

  1. Na jaki film czekacie najbardziej?

Obecnie chyba będzie to "Ghost In The Shell", który swoją premierę ma mieć w roku 2017, poza tym tytułem, raczej na nic nie czekam.

  1. Co sądzicie o najnowszych kinowych produkcjach na podstawie komiksów?

W sumie to ciężko tutaj wydać jednoznaczną opinię, gdyż adaptacje stoją na różnym poziomie. Wszystkie te filmy od "Marvel Studios" są bardzo dobrze zrobione, dobór aktorów jest trafny w 99% i nie robią z widza debila, a przynajmniej nie robią tego często. Natomiast pierwsze powijaki z "Warner Bross" bazujące na kanwie "DC Comics" mają wiele do podciągnięcia w wielu aspektach, ale z racji że nie jestem jakimś znawcą kina, to nie chcę też się wypowiadać co jest nie tak, a co picuś glancuś. Podsumowując, uważam że są to filmy na satysfakcjonującym poziomie.

Pytań i odpowiedzi nadzszedł kres. Zatem wypadałoby jeszcze raz podziękować za nominację i nominować kolejne osoby do wzięcia udziału w zabawie. Tak więc nominuję Miłosza z kanału Jimi Vlog, Pawła z kanału Nerd Paveu, oraz Kacpra z kanału Komiksowy Szleniec. Wszystkich was oczywiście zapraszam do odwiedzenia wymienionych kanałów, do których linki umieszczę na końcu posta. Może znajdziecie u nich coś dla siebie.

Teraz czas na pytania:

  1. Jaki jest Twój ulubiony komiks z Twojej kolekcji i dlaczego?
  2. Co sądzisz o rozwoju rynku komiksowego w naszym kraju?
  3. Czy czytujesz jakieś serię poza superhero?
  4. Jakbyś miał nakręcić film na bazie komiksu, na jaki tytuł padłby Twój wybór?
  5. Jakie masz hobby poza komiksem?
  6. Jak doszło do tego że zacząłeś interesować się komiksami?
  7. Twój ulubiony youtuber/ka?
  8. Co bardziej cenisz w komiksach – scenariusz, czy rysunki?
  9. Jaki jest Twój ulubiony scenarzysta komiksowy?
  10. Jaki jest Twój ulubiony rysownik komiksowy?

Liczę na odzew, wiem że do zabawy zaprosiłem same osoby nagrywające filmiki na YT, ale tak się składa że nie znam tak wielu blogerów których mógłbym zaprosić, lub którzy już nie byli nominowani. A o to linki do kanałów:

https://www.youtube.com/channel/UCmBY-4yQx0kgdtKVDVtJnfA – Jimi Vlog
https://www.youtube.com/channel/UCONvOHgvVC6ln0ci26C9sAQ – Komiksowy Szaleniec

I przede wszystkim link do kanału Wiktora od którego to dostałem nominację:
https://www.youtube.com/channel/UCM4Eh7nwcGAdt0_PF9mL6NQ - KFK Studio

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz